Tootegrupid

Ostutingimused

 

 

TOYSPLANET.EE  võtab tellimusi vastu järgmistel viisidel:
-  telefoni teel: (+372) 51986631
-  saates tellimus elektronposti aadressile: info@toysplanet.ee
-  saates tellimuse läbi e-poe www.toysplanet.ee
-  aadressil: Tammsaare tee 89, Tallinn, 13416

1. ÜLDINE

1.1. Tingimused kehtivad www.toysplanet.ee müügikeskkondade  (E-pood) omaniku PLUSTOR OÜ (Kaupmees), Tammsaare tee 89, 13416 Tallinn, Eesti, registrikood 12769102, käibemaksukohuslase kood EE101766654, info@toysplanet.ee, ja ostu sooritanud isiku (Klient) vahel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad seadused.
1.3. Kaupmees võib muuta E-poe üldtingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Muutustest teavitatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

2. HIND

2.1. Esitatud hinnad sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu 20%.
2.2. Toodete hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus valitud tarneviisi käsitlemistasu. Tarneviis valitakse ning kohale toimetamistasu arvutatakse ostukorvis.

3. TELLIMUSE VORMISTAMINE

3.1. Toode lisatakse ostukorvi peale toote ning vajadusel suuruse valimist tootelehel nupu „Lisa ostukorvi“ vajutamist.
3.2. Ostukorvis on võimalik koguseid muuta ning tooteid ostukorvist eemaldada.
3.3. Tellimuse vormistamiseks tuleb ostukorvis vajutada nuppu „Vormista tellimus“ – klient suunatakse tellimuse vormistamise lehele. Peale vajalike andmete sisestamist suunatakse klient makseviisi valiku lehele.
3.4. Tellimus loetakse vormistatuks peale arve tasumist.
3.5. Peale arve tasumist saadetakse Kliendi e-mailile tellimuse kinnitus.


4. TASUMINE

4.1. Veebikeskkonnas tehtud tellimuste eest tasutakse 100% ettemaksuna.
4.2. Kliendil on võimalik maksta pangaülekannega, Eesti pangalinkidega (Nordea, Swedbank, SEB). Tellimuse kinnitamisel suunatakse Teid panka kus ootab ees eeltäidetud maksekorraldus. Arveid saab vaadata ja välja printida Minu konto alt.  Antud makseid vahendab Maksekesus AS.
4.3. Tasumine toimub väljaspool E-poodi turvalises keskkonnas mida vahendab Maksekeskus AS.
4.4. Tellimuse esitamise ning tasumise järgselt saadetakse Kliendile e-posti teel tellimuse kinnitus, kauba kättetoimetamisel lisatakse saadetisele arve.


5. TOODETE TARNIMINE

5.1. TOYSPLANET E-poe kaudu tellitud kaupade transport üle kogu Eesti kui ka välisriikidesse.
5.2. Tooted tarnitakse kliendile Omniva poolt pakutava kullerteenuse ja Omniva pakiautomaadi vahendusel.
5.3. Kui teisiti ei märgitud, tasub saadetise käsitlemise eest klient.   Üle € 50 tellimustele on kohaletoimetamine tasuta.(Eesti piires).
5.4. Tellimused käsitletakse ning postitatakse reeglina samal või hiljemalt järgmisel tööpäeval. Tellimuse kohalejõudmine sõltub postiteenistustest. Orienteeruvad kohalejõudmise Eestis ajad on: 1-4 tööpäeva

6. TELLIMUSTE TÜHISTAMINE, TOODETE TAGASTAMINE

6.1. Kliendil on õigus tehingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul peale kauba kättesaamist. Toodete tagastamiseks peab klient täitma tellimusega kaasas oleva tagastusvormi ning tagastama saadetise Kaupmehele. Ilmnevad tagastuskulud tasub Klient.
6.2. Klient on kohustatud toote tagastama Kaupmehele 30 päeva jooksul arvates tagastusavalduse esitamisest.
6.3. Toote tagastamise eelduseks on kasutamata toode koos kõigi etikettidega ning pakendiga. Tagastus aktsepteeritakse ainult koos täidetud tagastusvormiga.
6.4. Toote tagastamise postikulud kannab Klient. Soovitame kasutada tähitud saadetist.

7. KAUPMEHE POOLNE TELLIMUSE TÜHISTAMINE

7.1. Kliendi tellitud kauba puudumisel tühistab Kaupmees tellimuse. Tellimust võib tühistada nii osaliselt, kui täielikult. Tühistatud tellimusest informeeritakse koheselt klienti. Osalise tühistamise korral võib Kaupmees küsida Kliendi soove ülejäänud tellimusega ümber käimiseks – kas lähetada või samuti tühistada.
7.2. Tellimuse tühistamisel tagastatakse kliendile tasutud summa niipea, kui võimalik, ent mitte hiljem, kui 30 päeva jooksul.

8. GARANTII

8.1. Toodete nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest vastutab Kaupmees 2 aasta jooksul alates toodete toimetamisest kliendile.
8.2. Toote nõuetele mittevastavuse või toote puuduste avastamisel teavitage sellest koheselt Kaupmeest.
8.3. Toote tagastamise eelduseks on kliendile väljastatud arve.
8.4. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korra on Kliendil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või tagastada toode Kaupmehe kulul.
8.5. Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral hüvitatakse toote eest tasutud summa koos transpordimaksumusega Kliendi poolt näidatud pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul arvates toote tagastamisest.
8.6. Kaupmees ei vastuta toote nõuetele mittevastavuse või puuduste eest, kui:
8.6.1. Toode on halvenenud/kahjustunud Kliendi süül;
8.6.2. Puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise, s.h. hooldusjuhise mittejärgimise tagajärjel;
8.6.3. Toode on muutunud tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise tõttu.

9. MUUD TINGIMUSED

9.1. E-poe tellimuste keskkonnas säilitatavaid andmeid Kliendi ja tema tellimuste kohta käsitletakse kui konfidentsiaalset informatsiooni. Kaupmees ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandatele osapooltele.
9.2. Andmeside Kliendi ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Kliendi isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse. Kaupmehel puudub ligipääs kliendi konfidentsiaalsetele panga- ja maksekaardi rekvisiitidele.
9.3. Kliendi ja Kaupmehe vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kaupmees vastab Kliendi kaebustele ja pretensioonidele e-posti teel hiljemalt 5 tööpäeva jooksul. Kokkuleppe mittesaavutamise korral on kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Harju Maakohtusse.

Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest.